“Conduct unbecoming”

vn– Wat zou een gemiddeld VN-bataljon met mevrouw Shepherd doen?

– Eh… dat laat ik je niet weten. Absoluut niet.

– Maar ‘t is niet geschikt voor de kleine kindertjes, waarschijnlijk?

– Nou, waarschijnlijk niet, maar zoals ik ‘r vandaag zag, nee, denk ik ook niet. Nee, die laten we echt links liggen.

-Je zou je hond er nog vanaf trekken?

-Eh… nou, als ik een hond zou hebben misschien wel maar daar laat ik me verder niet over uit.

– OK

– Moet je aan de hond vragen.

Was getekend, een majoor van het Regiment Infanterie Johan Willem Friso met VN-baret. Pownews, 28 oktober 2013, vanaf 11:55.

Aside | This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to “Conduct unbecoming”

  1. Guido Klerk says:

    Dit doe je een majoor toch niet aan? Dit soort vragen geeft alleen maar aan dat de journalist neerkijkt op de krijgsmacht. De MINUSMA missie in Mali het interesseert hem gewoon niet.

Comments are closed.