Astroblödsie

O ja, ik ben een Leeuw, zeggen ze. Want precies toen ik geboren werd, oefenden een zooi sterren die verder niks met elkaar te maken hebben, en die vaak verder van elkaar af staan dan van de aarde, hun magische invloed uit op mijn persoonlijkheid. Perfecte timing voor een stelletje hemellichamen waarvan het licht ons pas na miljoenen jaren bereikt. Wat een precisie, zeker als je bedenkt dat ook nog eens van belang is waar op ons miniplaneetje je geboren bent.

Denk daar maar eens over na. Regulus, de belangrijkste ster in Leeuw, staat 77,5 lichtjaar van Aarde af. Dat is 733.206.612.000.000 kilometer. 733 biljoen kilometer. En toch is het belangrijk waar precies je op ons planeetje van minder dan 13 duizend kilometer doorsnee geboren bent, want dat bepaalt de precieze invloed op je persoonlijkheid. En dan noem ik nog maar één van de vele sterren, planeten, stelsels en meteorieten die invloed zouden hebben op mijn persoonlijkheid op.

Maar goed, als we er vanuit gaan dat astrologie een wetenschap is en geen Astroblödsie zoals ze in Duitsland zo treffend zeggen, dan kunt u, die mij op enkele uitzonderingen na niet persoonlijk kent, aan de hand van enkele gegevens veel meer over mijn persoonlijkheid ontdekken dan uit de pagina’s van dit blog op te maken is.

Ik ben geboren op maandag 18 augustus 1969 om ongeveer tien over acht ‘s ochtends in Rotterdam, vlakbij de Coolhaven. De eerste die me iets over mij kan vertellen wat niet van deze pagina’s is af te lezen, krijgt een mooie fles Brunello de Montalcino.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Astroblödsie

  1. Krek. says:

    Sorry, maar ik doe niet mee aan dit soort wedstrijdjes. Als Vis met ascendant Vis ben ik namelijk lang niet zo competitief ingesteld ls de gemiddelde Leeuw.

  2. off-topic says:

    Stuur die fles maar vast op! Ik heb gewonnen! (win ik ook eens wat)
    Zijn er nog onderwerpen waarvan je liever niet hebt dat ik ze hier vertel? (dat kost dan 2 flessen)

Comments are closed.