De Hel van Brussen

“Mijn psychisch leven is naar de knoppen, de werkelijke zin in leven verdwijnt als sneeuw voor de zon,” schrijft Bert Brussen vandaag. H’m, tsja. Pijnlijk hoor.


Nu wil het geval dat mijn psychisch leven al een jaar of vijfentwintig naar de knoppen is. Enige werkelijke zin van het leven kan ik maar niet ontdekken, niet in Nederland en niet in het Mediterrane paradijs waar ik tegenwoordig ben. Daar heb ik ooit over geschreven, toen Antonie Kamerling zelfmoord had gepleegd.

En hoe reageerde ons “internetfenomeen” daarop?

Dus Bert, jongen, ga je door een moeilijke tijd? Ik mag lijen dat het nog véél moeilijker wordt, schijnheilig stuk vreten. Dan kom je misschien eindelijk daar terecht waar je thuis hoort.

Ik herhaal nog maar eens dat eventuele uitleveringsverzoeken moeten worden gericht aan het Ministero della Giustizia, Via Arenula 70, 00186 Roma, Italia.

2 Comments

Comments are closed.