Nieuws

…de prins is niets veranderd. Als het goed is heb ik nu aan de lijn Harrie Prakken. Mijnheer Prakken, goedeeh… middag, hoort u mij?

Ja goedemiddag, nee ik hoor u wel hoor.

Als ik het goed begrepen hebt, bent u ook wel eens in Innsbruck geweest, klopt dat?

Ja, dat klopt, wij zijn daar een paar jaar geleden geweest ja.

En hoe was dat daar? Beviel het?

Nou ja, het is een mooie stad en schoon hè, dat kennen wij in Nederland niet. Het is me alles meegevallen eigenlijk want je hoort wel eens …

En het ziekenhuis, het academisch ziekenhuis waar de prins nu ligt, heeft u dat gezien?

Ja, daar zijn we geloof ik wel langs gekomen.

Hoe was dat?

Nou, het leek me wel een goed ziekenhuis, zo van buiten, maar dat kunnen ze daar wel hoor…

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Nieuws

  1. Haes says:

    Veel te betrokken, deze meneer Prakken.

Comments are closed.